نام این بلاگ سیتروئن است

  

وبلاگ نویسان معمولا روی بلاگشان نامهای مختلفی می گذارند ، اما این خیلی عجیب است که کسی نام بلاگش را  سترون  بگذارد . شما بگویید آخر سترون هم شد اسم؟  نام بلاگ را می توان  پاره خط  گذاشت یا لواشک یا تمرهندی . از این اسم های لبنیاتی هم می توان گذاشت . مثلا روایت ماست ، روزگار ماست ، ماجراهای ماست ، حکایت دوغ  یا حکایت کشک .  حتی اسم هایی مثل بادبادک آزادی یا روروک آزادی هم مناسب هستند اما سترون ؟

اگر یک وب گرد غریبه گذرش به این بلاگ بیفتد چه فکر می کند ؟ آخر این اسم حساسیت زاست . خواننده را دچار سوء تفاهم می کند .  من که فکر می کنم دوست عزیزم بهرام می خواسته نام بلاگش را سیتروئن بگذارد که با یکی دو تا غلط دیکته ای شده سترون . اما خودمانیم .  سیتروئن هم اسم قشنگی است .

 

                                         


              سرایدار جدید

 

بهرام مثل این آدم های پولداری است که یک ویلا در تهران دارند و یک آپارتمان در دوبی برای روز مبادا .

قرار گذاشتیم فعلا او در همان پرشین بلاگ سکونت کند و بلاگ اسکای را بسپرد دست من برای سرایداری !  قول داده ام سرایدار خوبی باشم و از بلاگش فقط برای درج متون سیاسی استفاده کنم .  ـــ  هرچه باشد بلاگ خالی هم مثل برخی چیز های دیگر، خالی اش آدم را وسوسه می کند . 
 ملتفت هستید که ؟ ـــ

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام به آقای محمد حسین!!!
از اینکه تا کنون به وبلاگ شما سرنزده ام معذرت می خواهم.
آخه من تنها وبلاگی که تا حالا خوندم همین (سترون) بوده و خیلی هم بهش علاقه دارم. و این دیدن زمانی متوقف شد که دست استکبار جهانی از آستین هکر ها بیرون آمد و بلاگ اسکای به ملکوت فنا پیوست و من حتی وبلاگ بهرام رو هم توی پرشین بلاگ تا حالا ندیدم. (منظور از این توضیحات عذر سر نزدن به وبلاگ حضرتعالی بود!)
و اما بریم سر اصل مطلب!!
اصلا فکرشو نمی کردم اینقدر دم بریده باشی! اگه آب باشه شناگر ماهری هستی . مادر بزرگم حدود سی و چند سال پیش می گفت: ((ننه از اون نترس که های و هو داره! از اون بترس که ....)) هویجوری!

صابخونه جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:14 ق.ظ http://bahram56.persianblog.com

قربون دستت مش قاسم فقط به گل ها به موقع آب بدی . مخصوصا اون نسترنه که از لیلی هم بیش تر دوستش دارم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد